Pages

Saturday, December 24, 2011

Winter Wonderland



 



 Pentru ca astazi este ajunul Craciunului  si pentru ca tocmai m-am intors de la cumparaturi am decis sa impartasesc cu voi minunata experienta.Unul dintre magazinele mele preferate se numeste British Gallery si este ceea ce se cheama un magazin boho -chic cu aer britanic plin de minunate cadouri si obiecte de decor.
De fiecare data cand trec pragul acestui magazin parca pasesc intr-o alta lume ,o lume de poveste ,o lume 
a lui Alice ,Wonderland .
La prima vedere pare un magazin mic , plin cu obiecte de toate felurile insa cu cat iti opresti privirea mai mult ,cu atat descoperi  obiecte deosebite care intr-un mod straniu iti trezesc intereseul si pe care ai vrea sa le ai.
Este aproape bizar cat de repede trece timpul  in aceast mic colt de rai .
Online il gasiti aici:












Iata o parte dintre obiectele care mie mi-au atras atentia in mod special si pe care am vrut sa vi le arat si voua.Regret  calitatatea destul de slaba a fotografiilor insa asta este tot ce poate face blackberryul meu . Take a glimpse and enjoy ...











 




Tot aici am gasit si cele mai minunate jurnale si ornamente de Craciun


















Craciun fericit!
Kisses ,
Madalina :)

2 comments:

  1. In sfarsiiiiiiiiiiiiiiiit! Si adoooor magazinul !!!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti place,poate vacanta viitoare vi la Ploiesti pt o experienta autentica.:*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...